ALLEGRA

 


Η Ελισάβετ  επέστρεψε πριν δυο βδομάδες στο Λονδίνο  οπού ζει  εδώ και αρκετά χρόνια  έχοντας πάρει οριστικά  την απόφαση να γυρίσει  πίσω στην Ελλάδα  . Τα τελευταία τέσσερα  καλοκαίρια απολάμβανε ταξίδια με ένα ιστιοπλοϊκό των φίλων της στο Αιγαίοι αρχικά και στην συνέχεια  στο Ιόνιο . Σάββατο πρωί , έχει τόσα γραφειοκρατικά να διεκπεραιώσει και παράλληλα έχει να τελειώσει ένα διήγημα για το περιοδικό  Tin House .  

 Το φετινό καλοκαίρι αποφάσισαν να δοκιμάσουν να φτάσουν μέχρι Μάλτα  και η εμπειρία ήταν πραγματικά συγκλονιστική .  Πριν ξεκινήσουν το φετινό τους ταξίδι για τον γύρo της Μάλτας , ο Παύλος και η  Francis την ρώτησαν αν ήθελε πλέον να είναι συνιδιοκτήτρια του σκάφους , καθώς εκείνοι είχαν μεγαλώσει αρκετά και δεν θα μπορούσαν να το απολαμβάνουν όπως πριν . Η  Ελισάβετ το βρήκε καταπληκτική ιδέα . Είχε ήδη στήσει το δικό της παράδεισο στο νησί ένα παλιό πήλινο σπίτι που αγόρασε το πρώτο κιόλας καλοκαίρι . Ένα μακρόστενο    κτίσμα , καμωμένο από πηλό ,χώμα , νερό και άχυρο  χωμένο πάνω σε μια αιμασιά  άρρηκτα συνδεδεμένο με το φυσικό τοπίο με θέα το απέραντο γαλάζιο . Όταν δεν ταξιδεύουν ,  παραδίδουν   με την  Francis  μαθήματα μαγειρικής , υφαντικής , διαλογισμού στους παραθεριστές , καλλιεργούν κήπους  σκέφτονται κιόλας να ξεκινήσουν κάποια μελίσσια  .   

Το  ALLEGRA , ένα όμορφο   αξιόπλοο , καλοσυντηρημένο  ιστιοπλοϊκ   χτισμένο το  2012 , με σαλόνι ,  τέσσερεις  καμπίνες και όλο  τον απαραίτητο εξοπλισμό , ιστιοπλοϊκό , τεχνικό και μηχανικό ,είναι   το πιο όμορφο σκαρί που ελλιμενίζεται  στη   Μαρίνα του νησιού . Τα καλοκαίρια ο Παύλος κανονίζει  και το ναυλώνει  για λίγο καιρό ώστε να βγάζει τα έξοδα του. Αν οι πελάτες δεν έχουν   διπλώματα πηγαίνει   η Ελισάβετ ως skipper μαζί τους  . Μια φορά μάλιστα το δεύτερο καλοκαίρι μπαίνοντας με δυνατό μελτέμι στο λιμάνι της Νάξου και μικρή ορατότητα αναγκάστηκε να αγκυροβολήσει στην υπήνεμη πλευρά του « Νάξος», ενός αδρομολόγητου πλοίου προκειμένου να βγουν στην προβλήτα ξεροί από την σφοδρή θύελλα   οι πελάτες και να αναχωρήσουν άρον άρον για Αθήνα .   

Μέσα στην  απόλυτη ραθυμία του πρωινού  άρχισε το σταθερό  τηλέφωνο να χτυπάει στριγκά Περίεργο ποιος θα μπορούσε να καλεί στο σταθερό τηλέφωνο . Η Ελισάβετ είχε ξεχάσει πια και την ύπαρξη του και τον ήχο του .

 «Ελισάβετ , είμαι ο Παύλος  , είμαστε όλοι καλά ότι και αν ακούσεις μην ανησυχήσεις .  Η Allegra έπαθε βλάβη στη μηχανή ύστερα από χτύπημα κεραυνού , λίγο πιο έξω από το λιμάνι .Ο άνεμος ήταν δυτικός , ο καπετάνιος έκρινε πως μπορούσαν  να μπουν με πανιά , δεν ζήτησε βοήθεια  . Συνέχισε με Μεγίστη με πολύ κλειστές μοίρες, προσπάθησε να ανεβάσει τζένοα ήρθε κολλητά στο πράσινο φάρο με το καιρό πλώρα δεξιά  αλλά το αντιμάμαλο τον ξέσυρε στο μωλάκι του κόκκινου φάρου και τον έκατσε στα βράχια . Την εγκατέλειψαν ευτυχώς τρέξαμε με τον λιμενάρχη και τους βγάλαμε είναι όλοι τους καλά , θα δούμε την θα κάνουμε όταν κοπάσει ο καιρός . Ήδη το λένε στις ειδήσεις και ανέβασαν φωτογραφίες θα τα πούμε αργότερα ».

Ποτάμι χείμαρρος έτρεχαν τα λόγια του Παύλου στα αυτιά της , ……. Είναι όλοι καλά όμως .

« να προσέχεις » πρόλαβε να του πει πριν κλείσει .   Allegra    ……… 




Η δικη μου συμμετοχη στο δρωμενο της Μαιρης μας Μινι σκυταλη #3 στη Γηινη Ματιά . 

ολες οι συμμετοχες μας βρισκονται εδω  


 

 

Σχόλια

  1. Μια πολύ όμορφη ιστορία με ναυτικούς όρους, ταξιδιάρικη ατμόσφαιρα θαλασσινή, ανάλαφρη. Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου που παρότι στα παρατσάκ του τέλους έδωσες το στίγμα της παρουσίας σου.
    Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη ιστορία, με ταξιδιάρικη αύρα και σασπένς στον επίλογο.
    Ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ τώρα γιατί νοιώθω πως θέλω.. συνέχεια; Είναι λες και μου έδωσες παγωτό και στα μισά μου πήρες το κουτάλι. Όταν ήμασταν νέοι με τον άνδρα μιυ πολλές φορές στα όνειρα μας θέλαμε ένα σκάφος δικό μας για..σπίτι!Βλέπω πως μελέτησες το θέμα, ή ξέρεις ιστιοπλοΐα ή διάβασες όρους ναυτικούς. Ότι και νάναι εγώ αγάπησα το μήνυμα σου μέσα από το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδενια μου , χίλια ευχαριστώ , λοιπόν η ιστιοπλοΐα είναι ένα άθλημα από τα 9 σου έως στα 99 , την ερωτεύεσαι και σε υιοθετεί . Πάντα υπάρχει καιρός για τα ταξίδια που ονειρευόσαστε . Όσο για την Ελισαβετ , θα πρέπει να αλλάξει τα σχέδια της και να ανασκουμπωθεί για τα καινούρια .

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία ιστορία!
    Ταξίδεψα κι εγώ μαζί τους κι απόλαυσα τον ήλιο και τη θάλασσα.
    Βέβαια στο τέλος τα χαλάσαμε με τη θαλασσοταραχή.
    Κάτι ξέρω κσι δεν μπαίνω σε ιστιοπλοϊκό!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που επιλέξαμε την ίδια φώτο! Λατρεία τα ταξίδια στη θάλασσα με ιστιοπλοϊκό και εσύ έτσι;
    Μου άρεσε η χρήση όρων ιστιοπλοϊας και που κανένας δεν κινδύνεψε. Εκείνο δε το πήλινο σπίτι το έκανα εικόνα...Τι ωραία ζωή!
    Ευχαριστώ γι αυτό το ταξίδι Κάτια μου
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου
    Καλή σου συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ονειρευόμουν ένα πήλινο σπίτι Άννα μου , κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω στο νησί έστω και ένα τόσο δα δωμάτιο . Και εγώ σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου κορίτσι μου

      Διαγραφή
  6. Ιστιοπλοϊκό....πήλινο σπίτι....και τα δυο αυτά στοιχεία είναι υπεραρκετά γιά να δώσουν φτερά στην φαντασία να πλάσει ιστορίες.....ταξίδια σε θάλασσες γαλήνιες ή και ταραγμένες, λιμανάκια κρυφά, θαλασσινές σπηλιές, βραχονησίδες σπαρμένες στο πέλαγος και θέα που σου κόβει την ανάσα, αυγές, δειλινά και ηλιοβασιλέματα ονειρεμένα , ύπνος και ξυπνήματα μαγικά στο υπέροχο πήλινο σπιτάκι.....την απόλαυσα την συμμετοχή σου Κάτια μου, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη ιστορία, με εικόνες καλοκαιρινών διακοπών, με ιστιοφόρο, όνειρο κάποτε κι αυτό, δεν έγινε ποτέ. Θάλασσα, αλμύρα, ήλιος, κύματα και νηνεμία, το ταξίδι, όλα συνυπάρχουν θυμίζοντας μου τις χαρές του καλοκαιριού. Στην ιστορία σου μου άρεσε που η πρωταγωνίστρια στην καταστροφή του υπέροχου σκαριού, προέταξε την υγεία των ταξιδιωτών παρά την αγάπη της για το ALLEGRA .
    Την Καλημέρα μου, Κάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτια μου!
    Θα το έλεγα μεγάλη έκπληξη και μάλιστα ευχάριστη το διήγημά σου. Γιατί είναι ένα διήγημα της λατρεμένης μου θάλασσας. Γιατί είναι ένα διήγημα με αναφορές στα αγαπημένα μου ταξίδια πάνω στα νερά της, άσχετα αν δεν έχω μπει ποτέ σε σκάφος. Για πρώτη φορά γινόμαστε, έμμεσα, επιβάτες σε ένα ιστιοπλοϊκό. Για πρώτη φορά λαχταράμε με την αγωνία του. Μόνο και μόνο το κομμάτι του Παύλου, με τους ναυτικούς όρους είναι ένας θησαυρός.
    Λοιπόν, θέλω η "Allegra" να επισκευαστεί γρήγορα και στο ερχόμενο καλοκαίρι να μας πάρει όλους μαζί στο κατάστρωμά της για όμορφα ταξίδια.
    Σε ευχαριστούμε καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί όχι του χρόνου να ταξιδεύει ξανά σαν γλαρος η Allegra Γιάννη μου . Σε ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  9. Μια ιστορία Κάτια μου που μας έβαλε και τεχνικά μέσα στην υπόθεση της με τις ναυτικές της λεπτομέρειες με τους ήρωές της .
    Τα ταξίδια με ένα τόσο πανέμορφο σκάφος πως να μην είναι μαγευτικά, αν εξαιρέσεις τις φουρτούνες και τις δυσκολίες τους άνετα θα έμενα μέσα σε ένα σκάφος σαν την Αλέγκρα!!
    πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Κάτια μου
    Να περνας καλά με ότι κάνεις καλό σου μήνα φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάτια μου υπέροχη η συμμετοχή σου. Θαύμασα όλες αυτές τις γνώσεις σου γύρω από τα ιστιοπλοϊκά και τις ναυτικές ορολογίες .
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μες στο χειμώνα, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, έφερες τόσο όμορφα το καλοκαίρι! Πολλά φιλιά, Κάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις