Το σκάκι





Ο Δημήτρης  τον κοίταξε   « Έλα λοιπόν πάμε σπίτι  , για μια παρτίδα σκάκι όπως τότε »  , τον τράβηξε δυνατά από τον αγκώνα και τον έσυρε προς την πόρτα .
 Ο Άλκης πρόλαβε και   άρπαξε φεύγοντας δυο μήλα από την φρουτιέρα της Ερασμίας  ,
- Έλα λοιπόν παραβγαίνουμε και μέχρι να φτάσουμε απέναντι θα τα έχουμε δαγκώσει ως τα κουκούτσια.
Μήλο μου κόκκινο , ρόιδο βαμμένο
Γιατί μι μάρανες το πικραμένο  (1)
- Τι εννοείς μικρέ θα σε κερδίσω το ξέρεις  ….. . Το χαμόγελο του ήταν θερμό ύστερα από πολύ πολύ καιρό αν και λίγο συγκαταβατικό 
Περπάτησαν παράλληλα στο διάδρομο της αυλής , ο Δημήτρης με τον γνώριμο πια  μηχανικό τρόπο , προχωρούσε κυρτός με τα   χέρια  δεμένα πίσω στην πλάτη  , και ο Άλκης  δίπλα του με ανάλαφρο βηματισμό προσπαθούσε να τον ξεπεράσει παιχνιδιάρικα . Η Ερασμία τους παρατηρούσε χαμογελαστή από το παράθυρο μέχρι που χάθηκαν μέσα στο σπίτι . 
-Χαίρομαι πολύ που είσαι εδώ Άλκη , πάμε για το καθιερωμένο μας  , διψάω , πάντα διψάω σαν τρελός , διψάω για τα πάντα για όλα .Καμμιά φορά σκέφτομαι πως πούλησα την ψυχή μου για να μπορέσω να ζήσω όπως έπρεπε να ζήσω , μόνο με την λογική .Έχασα την ελευθερία μου , έχασα την ψυχή μου ,  αν την  είχα ποτέ και τώρα ζω με την τιμωρία μου . Αντέχω την τιμωρία   όσο επονείδιστη και αν είναι .

 Μια βαριά ομίχλη έριχνε ένα παράξενο φως στο δωμάτιο  Σήκωσε με αργές κινήσεις την κρυστάλλινη καράφα και γέμισε τα δυο ποτήρια , ρούφηξε το ποτό του  και στήλωσε τα μάτια του στον Άλκη  που  εξέταζε προσεκτικά την κάθε μια γωνιά του σαλονιού μήπως και κάτι είχε αλλάξει θέση , μήπως και κάτι είχε μετακινηθεί όσο έλειπε  . Τα ίδια τριαντάφυλλα στα βάζα , οι ίδιες κρεμ  λινές κουρτίνες .   Ακόμη και εκείνο το σκοτεινό σημάδι πάνω στο τοίχο ανάμεσα στις δυο μπαλκονόπορτες  , το σημάδι ύπνωσης όπως το έλεγε η Ερατώ ,  βρισκόταν εκεί . Όλα ήταν εκεί νεκρά , άοσμα , άνευρα , άχρωμα . 

Έτοιμο στημένο το σκάκι στην κλασική του θέση και οι δυο βαριές καρυδένιες καρέκλες με τη άρπα στη πλάτη έχασκαν δεξιά και αριστερά του  , λες και είχαν πια ξεχάσει το προορισμό τους από τα χρόνια απραξίας .
Ο Άλκης  , άγγιξε με τα ακροδάχτυλα του την φωτογραφία της Ερατούς , με εκείνο το αινιγματικό χαμόγελο της Τζοκόντας όπως εκείνη το χαρακτήριζε και άρχισε να σιγοτραγουδά . 
Μονάχα τούτο τον τρελό θα κρατήσω
Που ξέρει μόνο σε ένα χρώμα να πηγαίνει
Έλα να παίξουμε
Και αυτή δεν έχει τέλος η παρτίδα  (2)

Τράβηξαν παράλληλα τις καρέκλες  και κοιτάχτηκαν ξανά , πριν καν διαλέξουν χρώματα για να καθίσουν . Ο Δημήτρης ξαφνικά κιτρίνισε ,  ρυτιδιασε σαν μήλο μαραγκιασμένο και ο Άλκης αναρίγησε

- Μίλησε μου για εκείνο το ξημέρωμα Άλκη , δεν είχαμε ποτέ την ευκαιρία να μιλήσουμε οι δυο μας . Γι αυτό σε φώναξα εδώ και όχι για το καταραμένο το σκάκι  . Γιατί απομακρύνθηκες από κοντά μου γιατί  Έκανα κάτι που δεν έπρεπε ; Προσπαθώ να τα τακτοποιήσω όλα μέσα στο μυαλό μου , δεν εχω σωσμό . 

Θυμάμαι μόνο την ώρα της κηδείας ……..
Λουζόταν στο φως και το αγαπημένο της τυρκουαζ φόρεμα αποκάλυπτε τους αλαβάστρινους ώμους  της . Κρατούσε ένα ματσάκι λεβάντα στα χέρια της  που ανέδινε το άρωμα του. Σκέφτηκα πως δεν της άρεσε η λεβάντα κάποιος θα έκανε λάθος . Το δέρμα της ήταν και αυτό γαλάζιο , το στόμα και τα βλέφαρα της μαβί . Σαν την θάλασσα 

« Θάλασσα εσύ κι εγώ ο ναυαγός σου
Στην αγκαλιά σου πεθαίνω και ζω »  (3)

- Έπρεπε εγώ να σου ανακοινώσω αυτόν το θάνατο Δημήτρη , κανείς άλλος δεν ήθελε .  Όταν σου είπα το τρομερό νέο , έμεινες σύξυλος . Το πρόσωπο σου ήταν σαν πρόσωπο νεκρού .  Έμεινα ακίνητος για μερικά λεπτά που μου φάνηκαν αιώνας για να μην ταράξω τον δικό σου  κόσμο  , για να πιστέψω πως τα κατάφερα και στο ανακοίνωσα   . Και όταν κούνησα το χέρι μου για να σε αγγίξω σε έβγαλα από την νάρκη σου , έχασες τις αισθήσεις σου . Ύστερα όταν συνήλθες  ξέσπασες    , τότε ανέλαβαν όλοι οι άλλοι . Από εκείνη την στιγμή ένοιωσα ένα « πιάσιμο στη  γλώσσα », ανίκανος να μιλήσω , να ακούσω , να δω , να σκεφτώ , αισθανθώ να περπατήσω . Δεν ήμουν στην κηδεία , δεν ξέρω μην με ρωτάς , φεύγω ....

Τα βλέμματα που ανταλλάξαν οι δυο τους ήταν πέρα για πέρα αληθινά , αδιάψευστα , ούτε στιγμή ήσυχα και ακίνητα , έτσι που καμμιά σκιά δεν χώραγε ανάμεσα τους  όπως τότε που ήταν παιδιά .

Ο αέρας είχε ψυχράνει πια  , καθώς έφευγε από το σπίτι ο Άλκης  , εκεί στον ορίζοντα  ανάμεσα στην ασημένια  γραμμή του νερού και του ουρανού απλωνόταν μια λωρίδα διάφανου γαλάζιου αέρα .  

Δι ευχών των αγίων της γης
Ορατής και αοράτου πληγής
Δι ευχών των αγίων που κλαις
Που μπορείς  σ αγαπάω να λες  (4)

 Έσφιξε το τιμόνι δυνατά τόσο που πονέσαν τα δάχτυλα του  ,τα χείλια του μάτωσαν απο το δάγκωμα ,    ήθελε να το πει , ήθελε να το μοιραστεί με τον Δημήτρη , δεν μπόρεσε , γιατι κιότεψε .  

 «‘ Ήμουν εκεί , τα είδα όλα , είδα αυτό που έγινε »

Εκείνο το βράδυ πριν πέντε χρόνια ακριβώς , ο Άλκης οδηγούσε με τα ματιά δεκατέσσερα την βαριά μηχανή του  , είχε από νωρίς σταματήσει  η πρώτη ανοιξιάτικη ψιχάλα   και ο δρόμος γλιστρούσε δαιμονισμένα από το γλιτσιασμένο με γύρη νερό   . Γύριζε σπίτι χαρούμενος , είχε μόλις εξασφαλίσει το CD  με το  soundtrack  της ταινίας  RUSH , το τραγούδι  του Eric Clapton ,  Tears in heaven , που λάτρεψε η Ερατώ . Θα της έκανε έκπληξη .

…… Would you know my name , if I show you in heaven ?
        Would it be the same , if I saw you in heaven ?  ( 5)

Σιγομουρμούριζε  … στη πιο στενή στροφή του δρόμου τα φωτά ενός αυτοκίνητου έπεσαν πάνω του , τα φρένα στρίγγλισαν και ξάφνου γίνηκε το κακό . Βρέθηκε τιναγμένος μακριά μέσα στο χαντάκι .
 Από εκεί που βρισκόταν σήκωσε το κεφάλι του , χαμένος  ακόμη  και ανακάθισε , δεν πονούσε πουθενά , ψαχούλεψε γύρω του και έπιασε άμμο .    Που βρισκόταν η μηχανή του , που πήγε το αυτοκίνητο  , τι απέγινε ο οδηγός , λες να έφυγε και τον παράτησε από την τρομάρα του μην μπλέξει . 
Τέντωσε το αυτί του να ακούσει …. Τίποτα σκοτάδι και σιωπή  . Σηκώθηκε όρθιος , έβγαλε το κράνος του , τίναξε χέρια πόδια  και είδε πως δεν πονούσε πουθενά  « Άγιο θα χα που λέει και η μάνα μου καλλίτερα όμως να μην το μάθει » σκέφτηκε και χαμογέλασε . Βρέθηκε στην αρχή της στροφής ενώ θυμόταν καλά πως την είχε ξεπεράσει , περπατώντας μέσα στο σκοτάδι βρήκε την μηχανή του , την σήκωσε και την έβαλε στην άκρη του δρόμου .
Πέρασε τον δρόμο απέναντι , έπρεπε να δει τι απέγινε με το αυτοκίνητο . Φρίκη ….  Το αυτοκίνητο είχε φύγει στο γκρεμό και είχε χωριστεί σε δυο μέρη . Το μπροστινό μέρος  είχε καρφωθεί ανάμεσα σε ένα βράχο και μια λεύκα  και τα φώτα του ακόμη αναμμένα φώτιζαν την άβυσσο πριν την θάλασσα .  Το υπόλοιπο μέρος του δεν φαινόταν  καν .  Η καρδιά του χτυπούσε δυνατά  . Προσπάθησε να ακούσει βογγητά , ανθρώπινες φωνές έστω ψελλίσματα , τίποτα σιωπή και σκοτάδι .
Ξεκίνησε να κατεβαίνει προσεχτικά βήμα, βήμα , να φτάσει στο σιδερένιο κουφάρι . Ποιος να  ήταν που έτρεχε τέτοια ώρα μες στη νύχτα  σε αυτό το δύσκολο δρόμο . .Ένοιωθε το στόμα του ολόξερο και την καρδιά του έτοιμη να ξεριζώσει το στέρνο του . Από την αριστερή πλευρά του οδηγού κρεμόταν ένα χέρι γυμνό από τον  αγκώνα και κάτω , το  άγγιξε άθελα του , ήταν παγωμένο σαν μάρμαρο  . Έσκυψε μέσα στα σιδερικά να δει τον άνθρωπο  και τότε αντίκρυσε δυο γνώριμες μπλε θάλασσες να τον κοιτάζουν .
  
Ο ουρανός στο βάθος γινόταν πιο σκοτεινος  … τα πράγματα λίγο λίγο έχαναν μορφή και σχήματα . το τηλεφωνο στο πίσω καθισμα χτυπουσε συνεχεια ..............

(1)    Μήλο μου κόκκινο – ελληνικό παραδοσιακό τραγούδι Μακεδονίας  
(2)    Το σκάκι – στιχουργός Μανώλης Αναγνωστάκης , συνθέτης Δημήτρης Παπαδόπουλος , Καλλιτέχνης Γεράσιμος Ανδρεατος
(3)      Τα τραγούδι της λίμνης – στιχουργός Αρλέτα , συνθέτης Ελένη Καραινδρου ,                        καλλιτέχνης Αρλέτα         
(4)    Δι ευχών – στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου , συνθέτης Νίκος Αντύπας , καλλιτέχνης Χαρούλα Αλεξίου
(5)    Tears in heaven – στιχουργοί  Eric Clapton , Will Jennings   , συνθέτης  Eric Clapton  καλλιτέχνης Eric Clapton   



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο διαδικτυακό δρώμενο της Κατερίνας (Pause blog"Μια ιστορία από στιχάκια". Ευχαριστώ  πολυ για την  μοναδική εμπειρία!!

                                                                καλη συνέχεια ........

Σχόλια

  1. Κάτια μου, συνταρακτικό το κεφάλαιό σου. Μαθαίνουμε τι έγινε εκείνο το βράδυ, ενώ παράλληλα βάζεις νέα πλοκή στην ιστορία. Ο Άλκης λοιπόν αποδεικνύεται μοιραίο πρόσωπο. Θερμά συγχαρητήρια, φίλη μου. Το βιβλίο όσο πάει και γίνεται πιο δυνατό. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτια μου!! Περίμενα εναγωνίως τη σειρά σου. Ωραιότατο το δικό σου κεφάλαιο! Και η περιγραφή του ατυχήματος, το κομμένο αμάξι, το κρύο χέρι της οδηγού, τα μπλε μάτια που τον κοιτούσαν...τόσο παραστατικά δοσμένα που τα έκανα εικόνα και ανατρίχιασα!
    Και η συνάντηση των δυο αντρών, των δυο αδελφικών φίλων...είναι φοβερή, ειδικά όταν βλέπεις άλλη οπτική σε μια σκηνή που εσύ φαντάστηκες αλλιώς!
    Και τα τραγούδια ένα και ένα ειδικά το ''Δι ευχών'' λατρεμένο
    Μπράβο Κάτια μου
    Καλή επιτυχία στη Μία μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Αννα μου , παίδεψα λίγο τον Αλκη , πιστευω πως αφησα πολλα περιθωρια στη Μία μας , τι εγινε πριν και μετα το ατύχημα , και ο Δημήτρης με τις ενοχές και τις τυψεις του πως ξεδιπλώθηκε έτσι ευκολα μπροστα στον Αλκη , απο την αλλη ο Αλκης λατρευε την Ερατω , ηταν το σημειο αναφοράς του στα παντα , τι περιεργη σχέση ....... ποιοι ειναι οι άγιοι , ποιοι ειναι τα κοράκια που λεει το τραγουδι . Με εχει συνεπαρει το βιβλιο μας καλη μας συνεχεια

      Διαγραφή
  3. Κάτια μου έντονα ατμοσφαιρικό και το δικό σου κεφάλαιο!

    Επέλεξες δύο πολύ αγαπημένα μου τραγούδια, το Δι'ευχών και το Σκάκι!

    Αρχίσαμε λοιπόν με την πρώτη αποκάλυψη.. και μένει να δούμε πως θα χρησιμοποιήσει η Mia τα νέα στοιχεία που έφερες στο προσκήνιο.

    Μπράβο σου Κάτια μου, σ'ευχαριστώ πολύ που έλαβες μέρος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου , ήταν υπέροχη η εμπειρία , σκέφτηκα να κάνω το πρώτο flashback όπως είπες από εδώ χρησιμοποιώντας τους υπαινιγμούς της Θαλειας . Όσο για τα τραγούδια και εγώ τα λατρεύω πραγματικά . Καλή μας συνέχεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το κεφάλαιό σου Κάτια μου! Πραγματικά ατμοσφαιρικό και τόσο μα τόσο ενδιαφέρον! Ένα πρώτο ερώτημα βρίσκει απάντηση... ο Άλκης και η ανάμειξή του με τα υπόλοιπα πρόσωπα. Μένουν πολλά ακόμα να απαντηθούν ενώ έδωσες εξαιρετική πάσα στη Μία και στην πλοκή! Η περιγραφή του ατυχήματος συγκλονιστική, με αναρίγησε!!
    Τα τραγούδια όλα αγαπημένα, έδεσαν τόσο αρμονικά με την ιστορία!
    Μεγάλο μπράβο αγαπημένη φίλη, για τη γραφή σου, τις εικόνες και τις επιλογές σου!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν κι αποχώρησα από το συγγραφικό τιμ γιατί δεν ξέρω πώς θα με βγάλει ο ελεύθερος χρόνος μου, θα σας παρακολουθώ, όποτε έχω διαθέσιμο χρόνο!
    Κάτια μου , μπράβο! Καλογραμμένο το κομμάτι σου, πολύ λογοτεχνικό!
    Με συνεπήρες!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άριστακι μου ποσό μου έχεις λείψει σε ευχαριστώ πολύ πολύ . Καλή δύναμη σου εύχομαι ❤️❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Κάτια μου!
    Με πολύ μεγάλη προσοχή αλλά και ολοένα αυξανόμενη ένταση και συγκίνηση διάβασα το δικό σου κεφάλαιο στο συλλογικό μας μυθιστόρημα. Η δοκιμασμένη εμπιστοσύνη που έχω και στη δική σου γραφή, για μια ακόμα φορά, δικαιώθηκε.
    Τρεις σκηνές και ένα Flash back στη δομή του κεφαλαίου σου αγαπητή φίλη:
    Στην πρώτη σκηνή έχουμε το σμίξιμο του Δημήτρη με τον Άλκη μέσα σε ζεστή ατμόσφαιρα στο σπίτι του δεύτερου παρουσία της Ερασμίας.
    Η δεύτερη σκηνή σου, με τα ίδια πρόσωπα, κατά τη διάρκεια της αναχώρησής τους από το σπίτι του Άλκη. Εκεί μας φέρνεις πιο κοντά τα δύο αυτά πρόσωπα.
    Και εκεί που θα ανοίξεις την θαυμάσια πλοκή σου είναι η τρίτη σκηνή στο σπίτι του Δημήτρη. Στο σκάκι.
    Υποκλίνομαι στις περιγραφές του χώρου. Η "κάμερα" της γραφής σου περιγράφει με πανέμορφο τρόπο τον χώρο με τα χαρακτηριστικά του. Τις κουρτίνες αλλά και τον εξαίρετο χώρο δίπλα στο σκάκι. Οι δύο πολυθρόνες με την άρπα στη πλάτη είναι λατρεμένες στο χτίσιμο ατμόσφαιρας.
    Οι δύο φίλοι με κοινές αναφορές στη ζωή τους, ανοίγουν τις καρδιές τους στο γεγονός που μας απασχολεί. Στο μοιραίο βράδυ της φυγής της Ερατούς.
    Η αναφορά και η περιγραφή της νεκρής πλέον γυναίκας μαγεύει με τη λεπτότητα της πένας σου αλλά μας κάνει γνωστή και την επιρροή που ασκούσε η νεαρή γυναίκα στον Άλκη. Και αυτό σημαντικό.
    Και εδώ, σκηνοθετείς με εξαίρετη έμπνευση ένα flash back που θα μας πάει στην καρδιά του τραγικού γεγονότος εκείνης της βραδιάς.
    Εκεί θα μάθουμε, βασικό σημείο πλοκής, την παρουσία του Άλκη αλλά και την έμμεση εμπλοκή του στο τραγικό ατύχημα. Εκείνος είναι που βρίσκει νεκρή την Ερατώ. Και εκείνος είναι που υφίσταται το πρώτο ισοπεδωτικό σοκ του γεγονότος.
    Οι δε δύο τελευταίες σειρές από το κεφάλαιό σου υποδειγματικά τέλειες για φινάλε γεμάτο άπειρη συγκίνηση και συναισθήματα.
    Ανοίγονται έτσι τα πεδία για την περαιτέρω εξέλιξη στο μυθιστόρημά μας.

    Άφησα τελευταίους τους στίχους επιλογής σου για να σημειώσω ότι η εκλογή σου από μια μεγάλη μουσική γκάμα ήταν εντυπωσιακή. Δημοτικά, έντεχνο, ακόμα και ροκ μουσική-να η έκπληξη. Και οι στίχοι διαλεγμένοι και τα τραγούδια σου.

    Ένα μεγάλο μπράβο με την καρδιά μου Κάτια μου και κάθε μου ευχή για καλή επιτυχία στην Μία.
    Εκεί θα μάθουμε δύο πράγματα:
    Την επιρροή που

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου τιμή τα σχόλια σου Γιάννη μου , ειλικρινά με μάγεψε η δίκη σου αρχική περιγραφή του χώρου , προσπάθησα να κρατήσω την ίδια ατμόσφαιρα που δημιουργήσατε περίτεχνα όλοι σας και μετά έπλασα τον ζυμαρενιο ´Αλκη που είναι ταυτόχρονα παιδί - έφηβος - άνδρας , ώριμος και ανώριμος συνάμα , υπαίτιος και ανεύθυνος όλων . Η Μια θα μας συνεπάρει οπως ακριβώς κάνατε όλοι . Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα .

      Διαγραφή
  8. Πρώτη αναδρομή στο παρελθόν, κάποια αγαπημένα τραγούδια και μια συνέχεια προσεγμένη! Μπράβο σου! Χαίρομαι πολύ, Κάτια μου, που γράφουμε μαζί!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου ποσό χαίρομαι που βρισκόμαστε ξανά εδώ στην υπέροχη αυτή ομάδα , σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα. Πρώτη μου επίσκεψη στο μπλογοσπιτικό σου και απολαμβάνω την εναλλαγή των συναισθημάτων του Δημήτρη και του Άλκη. Πόσοι αληθινοί και πόσο κοντά μας είναι. Πόσοι δεν θέλουμε να έχουμε ανάλαφρη διάθεση στο παρόν και σαστίζουμε στη σκέψη πως το βάρος του παρελθόντος μπορεί να σταθεί εμπόδιο.
    Τι εξέλιξη, η μοιραία συνάντηση του Άλκη με την οδηγό του γκρεμοτσακισμένου αυτοκινήτου. Θα μπορέσει ο Άλκης να μοιραστεί αυτή την αλήθεια με τον Δημήτρη; Και ο Δημήτρης, θα του πει τι συνέβη το μοιραίο βράδυ στο σπίτι; Η αγωνία κορυφώνεται.
    Να έχουμε μια δημιουργική εβδομάδα, με δύναμη και αντοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Joanna μου σε ευχαριστώ για τη ωραίο σχόλιο δύσκολα δίλλημα τα όμορφη όμως η πλοκή όπως εξελίσσεται για να δούμε

      Διαγραφή
  10. Κάτια μου μπράβο! Μέσα από το καλογραμμένο κείμενό σου έδωσες πολύ παραστατικά την σκηνή του αυτοκινητιστικού δυστυχήματος και έθεσες και πολύ εύλογα το δίλημμα αν θα έπρεπε ο Δημήτρης να μάθει αυτή τη μαρτυρία.
    Έκανες και πολύ ωραία επιλογή τραγουδιών.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ από καρδιάς με έχει συνεπάρει όλο τούτο σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Από τα πιο βασικά κεφάλαια, το δικό σου Κάτια μου.
    Μέρες τώρα τα διαβάζω όλα με πολύ προσοχή και κρατάω σημειώσεις.
    Η σχέση των δύο φίλων, το ατύχημα που είχε ο Άλκης, η ανακάλυψη του θύματος, όλα δοσμένα με λεπτομέρειες και με τον μοναδικό σου τρόπο.
    Ήμουν σίγουρη ότι άφησα σχόλιο εδώ.
    Πώς θα μπορούσα να μην το κάνω, αφού δουλεύουμε όλοι μαζί για ένα ωραίο αποτέλεσμα. Δεν ξέρω αν φταίει το ίντερνετ ή το τηλέφωνό μου.
    Θα περάσω ξανά να ελέγξω και τα άλλα μπλογκ μήπως κι εκεί δεν έμειναν τα σχόλιά μου.
    Τέλος πάντων.
    Κρατώντας όπως είπα σημειώσεις, από το δικό σου κεφάλαιο, αναφέρθηκα στο ατύχημα, βλέποντας το από άλλη οπτική γωνία.
    Προσπάθησα να συμπληρώσω τα κομμάτια του παζλ.
    Περιμένω τη συνέχεια με αγωνία.
    Καλή Μεγάλη εβδομάδα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ και εγώ τις τελευταίες μέρες έχω τεράστια προβλήματα με τα σχόλια εχθές έστειλα τρία διαφορετικά σχόλια στη δίκη σου εξαιρετική ανάρτηση . Δεν δημοσιεύτηκε κανένα . Πιθανόν όπως λέει η Μια να φταίει το internet . Κυριολεκτικά μαγευτικά από την πλοκή που έδωσες , τους χαρακτήρες το παιχνίδι των δίδυμων , την ταυτοπροσωπία πλέον του αγγέλου και του διαβολου στο πρόσωπο της Ερατους και επιπλέον οι στίχοι σου τόσο υπέροχοι από αγαπημένα τραγούδια . Συγχαρητήρια και ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα

      Διαγραφή
  12. Συγκλονιστική η συνέχεια που έδωσες στην ιστορία Κάτια μου, με σημαντικές λεπτομέρειες, εκπληκτικές περιγραφές και ουσιώδη δράση που συμπληρώνει τα κομμάτια του πάζλ και δίνει στους επόμενους συγγραφείς πολλά νέα στοιχεία γιά να προχωρήσουν .....Περιμένω ανυπόμονα γιά την συνέχεια και σ΄ευχαριστώ γιά την συναρπαστική γραφή και τους υπέροχους στίχους τραγουδιών που επέλεξες. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδια μου αγαπημένη ποσό σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου καλή Ανάσταση καλή που όλοι περιμένουμε την συνέχεια με αγωνία ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  13. Είχα την εντύπωση ότι είχα διαβασει την ιστορία σου Κατια μου και μαλιστα οτι είχα αφησει σχόλιο..ξαναπέρασα απόψε μετα απο τόσο καιρό γιατί παρακολουθουσα την πορεία όλων οσων έγραφαν σε αυτο το δρώμενο..και βλέπω ότι δεν υπάρχει σχόλιο μου..
    Ευτυχώς που τα γραφτά μένουν και διαβάζονται όποτε τα ξαναβλέπουμε..
    Η συνέχεια της συλλογικής ιστορίας συγκλονιστική.. και οι στίχοι των τραγουδιων δεμενοι με το κείμενο σου..
    Αδυναμια μου αυτό...
    Δι ευχών των αγίων της γης
    Ορατής και αοράτου πληγής
    Δι ευχών των αγίων που κλαις
    Που μπορείς σ αγαπάω να λες (4)
    Καλο καλοκαιρακι σου ευχομαι να περνας καλά φιλιαα!!🌞

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις