της Ψυχης










Η ψυχή 
κρέμεται  σε κόκκινη κλωστή
απο τον ουρανό ,
φορτωμένη μνήμες θερινές 
εκείνου του καλοκαιριού 
που εξατμίστηκε .

Ταξιδεύει ανυπόδητη και ευυπόλητη
με την ένταση στην διαπασών .

Την λάτρεψαν τούτη την ψυχή 
την επλάσαν δίνοντας της μορφή
πρωτόλειο αμάγαλμα υλικών  .
Την θαύμασαν , την πεθύμησαν , 
την κυριέψαν , την βίασαν 
στις θάλασσες την ταξίδεψαν .

Της χάρισαν φτερά 
και εκείνη ούρλιαζε και βούλιαζε 
στον κανθαρο  της λήθης 

Αιμοραγούσε 
και οι σταγόνες λύνονταν σε δάκρυα 
κι τα δάκρυα ανέβαζαν τη στάθμη των νερών 
και τότε
το πήλινο  της σώμα 
άνοιξε  ρωγμές .
Γύρισε πλευρό 
και έσπασε με έναν ερωτικο σπασμό .

έσβησε το φως ,έλιωσε  τα καλούπια της αύριανης μέρας ,
γέμισε ως το πρωί τις αόρατες αποσκευές  της .

Το ανέλεκτο  χαμόγελο της 
δεν είχε πια έρωτα ή μίσος , πόνο ή ικεσία .
Λάμπει κάτω απο την κόκκινη κλωστη 
η υποψία της αλισάχνης  .

Της Λύτρωσης ....... εγένετο 

  
  Αυτό το ποιήμα ε'ιναι η συμμετοχή μου στην 5η Φωτο-συγγραφική Σκυτάλη που διοργανώνει η Μαιρη μας  της  Γηίνη Ματια . Την υπέροχη  φωτογραφια μου την παρεδωσε η Μαριαννα  με την συγκλονιστικη λέξη Λυτρωση .
  
Παραδίδω λοιπον την σκυτάλη στη Μαίρη  μας αν και λιγο καθυστερημενα .Της   χαριζω την λέξη Ευθύνη  για να στολισει με αυτην την παρακατω εικόνα
  

Σχόλια

  1. Σας θαυμάζω εσάς που έχετε ανέβει στο Πήγασο και καταθέτετε ψυχή, συναισθήματα, πόνο και έρωτα στους στίχους. Εδωσες στην εικίνα φωνή και μίλησε γλυκιά μου..υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ από καρδιάς Ακτιδενια μου καλό μας καλοκαίρι

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφο ποίημα!! Εντυπωσιασμένη δηλώνω!. Υπέροχο. Κοσμεί πλέον την Σκυτάλη μας.
    Την λάτρεψα τούτη την Ψυχή σου Κάτια μου
    Σ'ευχαριστώ γι αυτό που διάβασα
    Καλό μήνα να έχεις
    Καλό καλοκαίρι με όμορφες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ Ψυχή μου για όσα όμορφα μου έγραψες . Είναι αλήθεια πως τα δυο τελευταία χρόνια δεν λάμβανα μέρος στα συμπόσια ποιησης της Αριστέας και εξ αρχής επέλεξα να γράψω ποίημα που τόςο μου είχε λείψει .

      Διαγραφή
  3. Πόσο όμορφα μπορούν να ποιήσουν οι ψυχές Κάτια μου!!
    Μια από αυτές και η δική σου με την λυρικότητα της..
    Υπέροχη συμμετοχή !!!!!!!!!!
    Και η εικόνα που παραδίνεις στην Μαίρη τόσο συγλονιστική!!!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι 🌞 καλό σου μήνα.. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Σμαραγδακι μου , ειλικρινά χαιρομαι πολύ πολύ που σου άρεσε .

      Διαγραφή
  4. Καλά το ότι θα γέμιζε ρωγμές η δική μου ψυχή διαβάζοντας το δεν το περίμενα απόψε! Κάτια μου η πρώτη σου συμμετοχή και ήταν τόσο λυρική έως εκθαμβωτική! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου! Εκφράστηκε τόσο όμορφα η ψυχή σου με συγκίνησες! Να είσαι καλά! Και θα βάλω τα δυνατά μου με την υπέροχη εικόνα που διάλεξες για μένα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη μου εγώ σε ευχαριστώ από καρδιάς για την ευκαιρία και τον επιπλέον χρόνο που μου χάρισες . Ήρθα και θα μείνω σε τούτο το δρώμενο , συγκινημένη από τα υπέροχα λόγια σας . Χαίρομαι που σου άρεσε η εικόνα !!!!!

      Διαγραφή
  5. Η ψυχή σου Κάτια μου κατέθεσε τη ....ψυχή σου! Και να ένα εξαίρετο ποίημα σε μια συμμετοχή έκπληξη. Και ποίημα λοιπόν. Και μάλιστα με πολύ ψηλό ποιοτικά θέμα. Με αναφορά σε κάτι υπερβατικό. Στην ψυχή μας. Μου άρεσε πολύ. Είναι ένα πολύ λεπτό στολίδι αυτό το ποίημα που δίνει και τη δική του ξεχωριστή αξία στην "σκυτάλη" μας..
    Ένα μεγάλο μπράβο από την καρδιά μου.
    Και τώρα το φινάλε. Ο κύκλος στη Μαίρη να κλείσει. Μια φωτογραφία πολύ όμορφη, γεμάτη φαντασία. Και μια λέξη βαρυσήμαντη.
    Κάτια μου μένουμε γοητευμένοι. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου , σε ευχαριστώ για Την υπέροχη ανάλυση σου . Διάλεξα ποίημα οταν πρωτοαντίκρυσα την φωτογραφία που διάλεξε για μένα η Μαριαννα γιατί πράγματι μου είχε λείψει καιρό τώρα αυτός ο τρόπος γραφής . Χαιρομαι που σας άρεσε η γραφή μου . Τα φιλία μου φίλε μου

      Διαγραφή
  6. Κάτια μου, υποκλίνομαι. Λάτρεψα τις εικόνες που μου γέννησαν οι στίχοι σου. Λέξεις που έρεεαν με συγκλονιστικό και αξιοθαύμαστο τρόπο. Μπράβο, φίλη μου. Με συνεπήρες. Και η φωτογραφία για τη Μαίρη μας υπέροχη. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου με συγκινείς και εσυ όπως όλοι σας με τα υπέροχα λόγια σου . Καλό καλοκαίρι φίλη μου .

      Διαγραφή
  7. Συναρπαστικοί οι στίχοι σου Κάτια μου.....μας γέμισαν εικόνες και συναισθήματα χαρίζοντάς μας μιά λύτρωση.....συγκλονιστική !!! Σ΄ευχαριστούμε !!!Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι ...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδια μου μια μεγάλη αγκαλιά καρδιά μου . Ξεκίνησες εσυ με την υπέροχη γραφή σου τούτο το χορό και οι υπόλοιποι
      ακολουθούμε σε ευχαριστώ καλό καλοκαίρι

      Διαγραφή
  8. Συγκινήθηκα. Με ό,τι περικλείει αυτή η λέξη.
    Και θαύμασα το λυρικό μεγαλείο της "απόδρασης", μέσα απ' το εξαιρετικό σου ποίημα.
    Δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερος προ-επίλογος στον κύκλο αυτής της μάζωξής μας.
    Χαιρετώ το ταλέντο σου Κάτια μου αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πράγματι, συγκλονιστική η λέξη ΄λύτρωση'. Όπως και το ποίημα. Για την ψυχή που ταξιδεύει 'ανυπόδητη και ευηπόληπτη'. Σαν να βλέπω την εικόνα.. μια μορφή πάνω σε παχιά χαλιά, ραγισμένα γυαλιά, ξύλα κοφτερά, με το κεφάλι ψηλά.
    Συγκλονιστική και επίκαιρη η λέξη 'ευθύνη'. Για να δούμε τη συνέχεια της σκυτάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο ζωντανό ποίημα. Τα συναισθήματα κι οι εικόνες του, είχαν παλμό.
    Συγκλονιστικό το νόημα του, πανέμορφοι οι στίχοι του.
    Ευχαριστούμε Κάτια γι αυτό που μας χάρισες στα πλαίσια της Σκυτάλης μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις